تعابیر مدیریت معاصر


+ گامهای استراتژی رقابتی

1-   چشم انداز مالی

2-شناخت صنعت و رقابت(نقاط ضعف و قوت ،تهدید و فرصت ، ارزیابی تازه واردان ،ارزیابی  قدرت چانه زنی با تامین کنندگان و مشتریان )

3-شناخت و شناسایی چشم انداز مشتری(شناخت شیوه رفتار مشتری)

4-تکمیل مدل کسب و کار(فلو چارت جریان کار )

5-پی ریزی  مدل کسب و کار

6- شناسایی و درک چشم انداز رشد سازمان

 

نویسنده : سمانه کمالی فر ; ساعت ۱٢:٥۸ ‎ق.ظ ; پنجشنبه ۱۳٩٠/٧/۱٤
comment نظرات () لینک