تعابیر مدیریت معاصر


+ تابلوی فروشگاه سنگ بنای هر برنامه سود آوری

 همان طور که یک تابلوی خوب می تواند درآمد را افزایش دهد ، انتخاب تابلوی نا مناسب هم می تواند همچون مانعی بر سر راه کسب و کار عمل کند

تعریف تابلوی فروشگاه :

"تابلو " به ساختمان ،مغازه ،کار خانه ، تعمیر گاه و هر کسب وکار دیگری هویت می بخشد

تابلو باید با تصویر مناسب خود بتواند نگاه را به طرف خود بکشاند پیام را به بیننده منتقل کند و باعث شود بیننده در مغازه را بگشاید و داخل شود ، کسب درآمد فروشگاه به همین بستگی دارد . بر عکس تابلو هایی با طرح های ضعیف و نامناسب ، بیش از حد بزرگ یا خیلی نورانی در کیفیت بصری منطقه تاثیر نا مطلوبی دارد حروف تخت روی تابلو بیانگر حس زیبایی هستند و حروف برجسته تداعی گر حس اعتماد و اطمینان و حروف چند بعدی چشم گیر و جلب کننده هستند

اجزا تشکیل دهنده تابلو شامل ابعاد ، حجم ، رنگ ، سبک ،جنس و.. هستند

زبان رنگ ها و کاربرد آنها در ساخت تابلو :

سیاه :رنگ سیاه القا کننده قدرت و اختیار است سیاه رنگ مناسبی برای فونت هااست که بیشتر در زمینه های روشن تضاد بوجود می آورد  و از فواصل دور قابل خواندن است

ادامه دارد

نویسنده : سمانه کمالی فر ; ساعت ۸:۱٧ ‎ب.ظ ; شنبه ۱۳٩٠/٦/٢٦
تگ ها: بازاریابی
comment نظرات () لینک